loading...
باشگاه دانشجومعلمان ایران
دانشجومعلم بازدید : 458 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه آموزش وپرورش دولت یازدهم تاکنون اقدامات زیادی را در قالب پنج سیاست اصلی حوزه سامان دهی اجرا کرده است، گفت: رسانه ها، اقدامات آموزش وپرورش را همه جانبه رسانه ای کنند و نگاه یک سویه به مشکلات نداشته باشند.

به گزارش باشگاه دانشجومعلمان ایران به نقل از پانا؛ علی اصغر فانی در بازدید از مؤسسه مطبوعاتی «ایران» و در نشست خبری با خبرنگاران مؤسسه ، اظهار کرد: روزنامه ایران و نشریات وابسته به آن ، امکان ارزشمندی است که هم کشور و هم آموزش وپرورش می تواند از خدمات آن بهره مند شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که «آموزش وپرورش 40 میلیون مخاطب مستقیم دارد ، تصریح کرد: علی رغم مشکلات متعدد ،‌اقدامات بسیارخوبی در آموزش وپرورش شروع و بعضا به نتیجه رسیده است که متأسفانه بازتاب مناسبی در رسانه ها نیافته است و امیداست مؤسسه مطبوعاتی «ایران» با وجود ده ها میلیون مخاطب خود، بتواند انعکاس دهنده اقدامات و عملکرد آ‌موزش وپرورش باشد.

عضو کابینه تدبیر وامید با بیان بُرد رسانه ای موسسه مطبوعاتی «ایران» نزد افکار عمومی مؤثر است ،خاطرنشان کرد: حجم عظیم فعالیت های آموزش وپرورش در این دو سال اخیر به قدری رشد داشته است که می توان نتایج آن را در قالب ویژه نامه ، گزارش های تصویری، خبری، میدانی یا تحلیلی به نحو احسن به اطلاع مخاطبین و اولیای دانش آموزان رساند.

فانی ادامه داد: وجود 110 مدرسه تک دانش آموز، قریب به 4800 مدرسه با جمعیت کمتر از 5 دانش آموز ، تجهیز و رسیدگی به مشکلات 105 هزار مدرسه ، تحصیل 406 هزار دانش آ‌موز در مدارس شبانه روزی ، تحصیل 330 هزار دانش آموز اتباع افغانی و عراقی در مدارس جمهوری اسلامی ایران ، برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای با مشارکت 5/3 میلیون  دانش آموز، طرح «حیاط پویا» و «مدرسه قهرمان»  ، برگزاری جشنواره های جوان و نوجوان خوارزمی ویژه دانش آموزان مدارس متوسطه ، جشنواره جابربن حیان ویژه اختراعات و نوآوری های ویژه دانش آموزان مدارس ابتدایی و برگزاری ده هاجشنواره هنری ، قرآنی و فرهنگی  ازجمله مواردی است که نشریات مختلف کشور به ویژه روزنامه ایران می تواند هر کدام را به عنوان سوژه خبری خود قرار دهد و جلوه ای از اقدامات و زیبایی های آموزش وپرورش را رسانه ای کنند. 

وزیر آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: می توانیم فعالیت های مؤسسه مطبوعاتی «ایران» را با وزارت آموزش وپرورش در قالب کمیته مشترک همکاری مدیریت کنیم تا سیاست گذاری نحوه استفاده از پتانسیل آموزش وپرورش و مؤسسه «ایران» در جهت گسترش و فعالیت ها به صورت مدون اجرایی شود. 

در ابتدای این نشست  محمدتقی روغنی ها، مدیرعامل مؤسسه مطبوعاتی «ایران» گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دو سال اخیر را به اطلاع علی اصغرفانی وزیر آموزش وپرورش رساند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانشگاه فرهنگیان یا به تعبیر قدیمی دانشگاه تربیت معلم، با دانشگاه های معمولی فرق دارد، علاوه بر امتیازات دیگر دانشگاه ها امتیاز تولید معلم، مخصوص این دانشگاه است ، به این دانشگاه خیلی باید اهمیت داد. مقام معظم رهبری ......................................................................................................... انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. ......................................................................................................... * برای نمایش بهتر قالب و مطالب وبلاگ از مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 3648
  • کل نظرات : 306
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 144
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 287
  • بازدید امروز : 674
  • باردید دیروز : 1,404
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 2,078
  • بازدید ماه : 46,048
  • بازدید سال : 246,027
  • بازدید کلی : 3,524,774
  • کدهای اختصاصی

    با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در ایمیل خود مطلع شوید لطفا ایمیل خود را وارد کنید:

    بعد از عضویت ایمیلی برایتان ارسال می گردد حتما می بایستی آنرا تایید کنید تا عضویت شما فعال شود